3 December 2017
MAX IV
Europe/Stockholm timezone

Bildresultat för christmas banner

MAX IV Kamratförening bjuder in till barnjulfest!
Söndagen den 3 december kl. 14:00-16:00 är det dags för MAX IV-laboratoriets Barnjulfest. Vi välkomnar alla anställda att tillsammans med barn/barnbarn och respektive uppleva lite MAX IV-julstämning! Det blir luciatåg, dans kring granen, mysig julfika och vem vet…tomten kanske tittar förbi! Festen är uppe i matsalen på 4:e våningen.
Vi behöver din anmälan senast 29 november. Uppge hur många vuxna respektive barn som kommer.

Välkomna!

MAX IV Friendship Club invites to Kids Christmas Party!
On Sunday, 3 December at 14:00-16:00 we welcome all MAX IV Laboratory employees together with spouse and children/grandchildren to the Kids Christmas Party. We will have a visit from Lucia, dance around the Christmas tree, enjoy a nice fika and who knows… perhaps Santa shows up! The party is held in the canteen (4th floor).
We need you to sign up no later than 29 November. Please specify number of adults and childen in your registration.

Welcome!

Starts